Storsloken.se har nöjet att presentera ytterligare en ny fanclub på nätet.
Storsloken.se fanclub (http://www.edgeflyfishing.com/forum/index.php?PHPSESSID=cb5f1aefeef60989c957bb02c616c6 f3&topic=30065.0)
Speciellt kul att rosas av vetenskapsmän,fiskebiologer med mångåriga studier och erfarenheter om gädda.
:D
Horst Kuehne
04-05-2005, 10:46
Hahaha! Det blev en överraskning när jag klickade på adressen, det kändes (nästan) som en julklapp! Och att se vilka "personligheter" och "experter" som uttalar sig där! De har t.o.m. lagt ut min egen hemsida där! (Jag tar av mig hatten, bugar och tackar för gratis reklam och marknadsf.ö.r.i.n.g!) När det gäller "utlänningssnacket" så måste jag ärligt talat säga att jag under alla mina år och rundvandringar i världen aldrig konfronterats med sånt elände med avundsjuka och "besserwisseri" när det gäller jakt och fiske som i Sverige, tyvärr. Med allt det där käbblande och bråkande börjar man fundera om man verkligen har med vuxna människor att göra eller om man befinner sig i en sandlåda med småungar? Vet dessa människor vad tolerans betyder? Vad har allt detta med demokratisk yttrandefrihet att göra? Är inte detta istället förnedring, nervärdering, förlöjligande, hånande och berövande av åsiktsfrihet? FY SKÄMS!
Namnet "storsloken.se fanclub" är bra, men jag har ett bättre namnförslag: kalla det gärna för "FAN KLUBB", stavat på svenska, med den betydelse det har på svenska. Men jag tror knappast att det finns gäddor i helvetet, så FAN må nog nöja sig med ö.r.i.n.g, r.ö.d.i.n.g och C&R. Kanske dessa "besserwisser" kan fostra honom till det?
Kan ni inte sluta med det där käbblandet och fiska istället, gör det vi alla tycker om bäst, utan hänsyn till hur vi fiskar, vad vi fiskar eller vad vi gör med fisken?
I alla fall TACK för fin reklam och gratis marknadsf.ö.r.i.n.g, TACK SÅ MYCKET!